Περί αιρετικών ευαγγελικών
Γέροντος Φιλοθέου Ζερβάκου
...Ο Θεός τέκνον μου σε αγαπά, επειδή και συ τον αγαπάς και σε εφώτισε να μου γράψης και να μου ζητήσης την πατρικήν μου συμβουλήν. Ως πνευματικός πατήρ και ως Ιερεύς του Υψίστου σας συμβουλεύω και σε και τον σύζυγόν σου να απομακρυνθήτε από τους αιρετικούς Ευαγγελιστάς και ούτε να τους ομιλήτε ούτε να τους χαιρετάτε, διότι αυτοί είναι εργάται δόλιοι, υποκριταί.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ !
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
Ἀναφέρεται στὸ Γεροντικὸ ὅτι κάποτε πλησίασαν τὸν ἀββᾶ Ἀγάθωνα κάποιοι ποὺ ἤθελαν νὰ τὸν ἐξοργίσουν καὶ ἄρχισαν νὰ τὸν κατηγοροῦν:
–Ἐσὺ εἶσαι ὁ Ἀγάθων; Ἀκοῦμε ὅτι εἶσαι πολὺ ἁμαρτωλός...
–Εἶμαι, ἀπάντησε ἐκεῖνος ταπεινά.
–Εἶσαι ὑπερήφανος, φλύαρος καὶ καταλάλος, εἶσαι....
Ὁ γέροντας Ἀγάθων τὰ ἄκουγε ὅλα καὶ τὰ δεχόταν ταπεινά.
–Εἶσαι καὶ αἱρετικός...
ΟΤΑΝ ΟΙ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ ΔΙΑΨΕΥΔΟΝΤΑΙ
π. Κυριακός ΤΣΟΥΡΟΣ
Δεν είναι μόνον η "χιλιετία" το περίφημο "Millenium", που έδωσε αφορμή για "προφητείες" και "προβλέψεις" σε μάγους, αστρολόγους, μέντιουμ και μελλοντολόγους. Και στις προηγούμενες αλλαγές των αιώνων παρουσιάζονταν τέτοια φαινόμενα. Όμως, αυτή τη φορά κυριάρχησε η υστερία και ο πανικός.
ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΩΝ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΩΝ
π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ
Oι εμπειρίες των Πεντηκοστιανών δεν είναι καρποί του Αγίου Πνεύματος. Δημιουργούνται με ειδικές τεχνικές. Ας πάρουμε για παράδειγμα μία από τις μεγαλύτερες ομάδες στη χώρα μας την «Ελευθέρα Αποστολική Εκκλησία της Πεντηκοστής». Θα βασισθούμε στα φυλλάδιά της και στις μαγνητοφωνημένες από αυτήν ομιλίες του ποιμένα της Λ. Φέγγου.
Η ΕΣΧΑΤΗ ΣΑΛΠΙΓΓΑ (διαστροφή εδαφίου από πεντηκοστιανούς)
ΜΟΝΑΧΗΣ ΑΝΤΩΝΙΑΣ
Από τον «Χριστιανισμό» του Οκτωβρίου 1991 και στην στήλη των αναγνωστών πληροφορούμαστε ότι η «έσχατη σάλπιγγα δεν είναι η σάλπιγγα του έβδομου αγγέλου (Αποκάλυψη ΙΑ: 15). Η έσχατη σάλπιγγα είναι σάλπιγγα Θεού (Α' Θεσσαλονικείς Δ: 16). Ο ίδιος ο Χριστός θα σαλπίσει για να καλέσει την εκκλησία του Χριστού για την αναχώρηση, την αρπαγή. Έσχατη, σημαίνει τελευταία».
Η αποθέωση της θρησκείας-θεάματος
I. Carlander
Συγκινούν τα πλήθη, τους αποσπούν κραυγές έκστασης καθώς και εκατομμύρια δολάρια χάρη στη μαγεία του εμπνευσμένου λόγου τους και των τηλεοπτικών σόου, όπου σκηνοθετείται η πάλη μεταξύ Σατανά και Αγίου Πνεύματος. Οι αμερικανοί τηλευαγγελιστές, των οποίων η σταυροφορία εκτείνεται πέραν των συνόρων των Ηνωμένων Πολιτειών, δεν μπορούν να αγνοηθούν: αντανακλούν, ενισχύοντας παράλληλα, τις βαθιές τάσεις μερίδας της κοινωνίας, της οποίας ο σκοταδισμός προάγει τις χειρότερες συντηρητικές ιδέες.
ΨΕΥΔΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΩΔΥΝΟΥ ΤΟΚΕΤΟΥ ΜΕ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ
Της κ. Κωνσταντίνας Λαλιώτη,
Ιατρού Βιοπαθολόγου
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Μέθοδοι που δεν έχουν σχέση με επιστήμη, όμως χρησιμοποιούνται συστηματικά από πολλές μαίες, μαιευτήρια και από κάποιους μαιευτήρες σαν μέθοδοι ανώδυνου τοκετού είναι οι εξής:
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΟΤΗΤΑ
(GLOBAL PERCEPTIVENESS)
1. Εισαγωγή
Η Σφαιρική Αντιληπτικότητα συστήνεται ως μια «ολιστική μέθοδος διεύρυνσης της νοοτροπίας και αντίληψης»[1], «η πρώτη Ελληνική μέθοδος αυτοβελτίωσης[2], μια μέθοδος με «ασκήσεις για να βελτιώσουμε και τα τρία επίπεδα του είναι μας: το υλικό, το σώμα μας… την ψυχή μας… και το πνεύμα μας»[3].
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΙ ΤΟΠΟΙ Μία ακόμη νεοεποχίτικη δοξασία
Πρωτ. Βασιλείου Α. Γεωργοπούλου,
Λέκτωρος Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.
Με αφορμή τα ανορθολογικού χαρακτήρα, νεοεποχίτικης και αποκρυφιστικής προέλευσης σενάρια για το τέλος του κόσμου το Δεκέμβριο του 2012, από τα διάφορα ΜΜΕ προβλήθηκαν έντονα κάποιοι τόποι, που παρουσιάζονταν ως χώροι προστασίας, γιατί, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς αυτών, που κατέφευγαν σ’ αυτούς, είναι «ενεργειακοί τόποι ή σημεία».
"Απειλές της "Νέας Εποχής" στην ευαίσθητη ψυχή των παιδιών μας
Ιωάννης Μηλιώνης μέλος τῆς Π.Ε.Γ.
Τό παιχνίδι ἦταν πάντα ἀναπόσπαστα συνδεδεμένο μέ τό παιδί· συχνά καί μέ τούς ἐνήλικες. Δέ νοεῖται ἀνθρώπινη δραστηριότητα πού νά μήν ἔχει ἀνάγκη τῆς ψυχαγωγίας· προσοχή ὅμως, ὄχι τῆς διασκέδασης, ἀλλά τῆς ψυχαγωγίας, τῆς ἀγωγῆς τῆς ψυχῆς.
ΤΟ ΨΕΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ
Ἱερὰ Μονὴ Κουτλουμουσίου
Γεννηθήκαμε σέ μιά ἐποχή ἀναμετρήσεων. Μιά ἐποχή πού μοιάζει βέβαια μέ ἄλλες, ὅμως ἔχει τήν δική της ξεχωριστή σφραγίδα, ἀφοῦ ἡ ἱστορία δέν ἐπαναλαμβάνεται. Ἕνα χαρακτηριστικό τῆς ἐποχῆς αὐτῆς εἶναι ἡ ἐκπληκτική καί ταχύτατη διάχυση τοῦ κακοῦ, ἡ παρουσία του σέ συνεχῶς ἐναλλασσόμενες μορφές. Αὐτός πού μπορεῖ νά δεῖ, θλίβεται βλέποντας νά ἐνεργεῖται σέ ἕνα κόσμο κόσμημα τό μυστήριο τῆς ἀνομίας (Β΄ Θεσ. 2,7).